کاربرد چسب سلفون کشی

  1. خانه
  2. چسب
  3. کاربرد چسب سلفون کشی
درباره چسب سلفون کشی

کاربرد چسب سلفون کشی

چسب
بدون دیدگاه

کاربرد چسب سلفون کشی موضوعی‌ است که در این مقاله به آن پرداخته‌ایم تا با نگاهی اصولی بتوانید متناسب با خصوصیات و ویژگی‌های مدنظر انتخاب شایسته‌ای داشته باشید. مصارف تمامی چسب‌ها روزبه‌روز گسترده‌تر می‌شود و حال تنها محدود به امور روزمره نیستند بلکه این گروه ‌مواد توانسته‌اند در تسریع روند فعالیت‌های ساختمانی، صنعتی، کارآگاهی نیز تاثیر شگرفی را برجای بگذارند.

اگر مطالب قبل را مطالعه کرده باشید حتما به اطلاعاتی مفید درباره کاربرد چسب M و کاربرد چسب‌های صنعتی نیز دست یافته‌اید و حال می‌توانید با خیالی آسوده تمامی مایحتاج مدنظر را با قیمتی استثنایی و کیفیتی خیره کننده از فروشگاه آنلاین شرکت صنایع شیمیایی برنا تهیه کنید.

قبل از اینکه به کاربرد چسب سلفون کشی بپردازیم بد نیست با سلفون و انواع آن کمی آشنا شوید.

تعریف سلفون

امروزه در صنعت چاپ و بسته‌بندی به‌ویژه اقلامی که با جان و سلامت مردم سروکار دارند، سلفون‌ کشی بسیار رایج شده است. حتما شما نیز دیده‌اید که مواد خوراکی، کشاورزی و یا حتی دارویی را از این طریق ایمن نگه می‌دارند تا علاوه‌بر ظاهری جذاب در برابر شرایط محیطی مانند نور مستقیم خورشید سالم بمانند.

گروه‌های متنوع سلفون

در صنایع مختلف بسته به نوع محصول و نیاز مشتریان سلفون صدفی، شفاف و سلفون متالیزه شده مورد استقبال قرار می‌گیرد.

فرآیند سلفون کشی چیست؟

سلفون کشی اصطلاحی‌ است که بصورت عامیانه برای تشریح فرآیندی خاص به کار می‌رود. قرار گیری لایه پوششی نازک از جنس پلاستیک نوعی محافظت ساده ولی تاثیر گذار محسوب می‌شود تا علاوه‌بر ظاهر دلنشین در برابر عوامل محیطی مانند مایعات و رطوبت نیز ایمنی رعایت شود.

همچنین ریسک آسیب‌هایی مانند تاخوردگی، مچاله شدن و پارگی را در فرآیند حمل‌ونقل نیز کاهش می‌دهد تا دغدغه‌ای کمتر احساس شود.

بهترین چسب سلفون کشی کدام است؟

استقبال روزافزون از چسب سلفون کشی سبب شده که شرکت‌های سازنده علاوه‌ بر ارتقا فرمولاسیون با ادغام تکنولوژی محصولاتی نوین را تولید و عرضه کنند. زمانی می‌توانید در بین برندهای رنگارنگ و جذاب شاهد محصولی با قدرت اتصال مناسب، انعطاف و براقیت باشید که سابقه شرکت را از نظر تولیدات بررسی کنید.

شرکت صنایع شیمیایی برنا با کوله‌باری از تجربه درخشان در تولید محصولات متنوع و برخورداری از کارکنانی متخصص علاوه‌بر وجود تجهیزات مدرن و پیشرفته همواره از مجموعه‌های موفق یاد می‌شود.

در این سال‌های فعالیت توانسته در عرصه تولید با فراهم کردن محصولات متنوعی از ترکیبات شوینده (برای مصارف خانگی و صنعتی) و گروه‌های مختلف چسب (مایع، نواری، هات‌ ملت) با قیمتی مناسب و کیفیتی استاندارد نه‌تنها فعالیت‌های روزمره را برای هم‌میهنان عزیز خوشایند کند بلکه بر چرخ صنایع مختلف نیز تاثیری مثبت بگذارد.

اشاره اجمالی به چسب سلفون کشی

کارشناسان بیان می‌کنند که چسب‌های سلفون چسب‌هایی هستند که روز‌به‌روز استفاده از آن‌ها با استقبال بیشتری روبه‌رو می‌شود. بی‌جهت نیست که در بازار نیز همواره شاهد برندهای مختلف و نوظهور هستید که انتخاب را برای مصرف کننده کمی سخت می‌کند.

شناخت بهتر چسب سلفون کشی

قبل از آنکه به دیگر کاربرد چسب سلفون کشی اشاره شود باید بدانید که مهمترین مشخصه این گروه از چسب‌ها وجود پایه رزین‌های امولسیونی PVA و آکریلیک است.

مصرف کنندگان به‌ویژه صنایع زمانی که قصد دارند انواع سلفون را به کاغذ و مقوا اتصال دهند این محصول بینظیر را ترجیح می‌دهند که همچون کاتالیزور شرایط را آسان می‌کند.

دلایل استقبال از چسب سلفون کشی

ساختار خاص چسب‌های سلفون کشی علت این اتفاق است به‌ویژه اجزای آکریلیکی آن شرایطی فراهم می‌کند که به راحتی آن را از دیگر چسب‌ها متمایز می‌نماید. کارشناسان قدرت و استحکام این مواد را به ویسکوزیته پایین مرتبط می‌دانند.

دیگر برتری ذاتی که از شاخص‌ترین نقاط قوت این محصول نیز معرفی می‌شود ایجاد شکل بیرنگ، شفاف با انعطاف‌پذیری بالاست علاوه‌بر اینکه از نظر اتصال نیز استحکام معقولی دارد.

کاربرد چسب سلفون کشی در چه مواردی در حال پیشرفت است؟

پوشش‌دهی یکنواخت و همگن انواع سلفون بر روی کاغذ و مقوا از مهمترین کاربردهای این نوع چسب است که در دنیای مدرن توانسته چیدمانی لوکس را بصورت حرفه‌ای و متفاوت فراهم کند.

دستگاه‌های سلفون ‌کشی اتوماتیک و دستی از مهمترین ملزومات برای مشاهده نتایج استاندارد هستند. صنعت پارچه و نساجی از صنایعی رایجی عنوان می‌شوند که این نوع چسب را انتخاب می‌کنند تا جلوه بدیعی به آثار و تولیدات خویش ببخشند.

نحوه استفاده چسب سلفون کشی

چسب سلفون کشی در صنایع نساجی روزبه‌روز کارایی و محبوبیت بالاتری را به دست می‌آورد که توانسته با کمک دستگاه‌های سلفون کشی قدرت عملکردی خود را به رخ بکشد.

فرقی ندارد که شخص در چه صنعتی فعال است می‌تواند از چسب سلفون کشی بهره بگیرد و بصورت دستی و ماشینی به هدف مدنظر دست یابد.

فاکتورهای موثر برای انتخاب چسب سلفون کشی

نداشتن بوی نامطبوع، شکل ظاهری یکدست و چکه نکردن در زمان مصرف از دیگر فاکتورهایی است که علاوه‌بر قیمت مقرون‌به‌صرفه باید آن را درنظر داشته باشید.

چسب‌های صنایع شیمیایی برنا نه‌ تنها از نظر قدرت چسبندگی از سایر رقبا بالاتر هستند بلکه با ویسکوزیته مناسب استحکام بالایی را در اتصال فراهم می‌کنند. بی‌جهت نیست که علاوه‌بر مقیاس‌های کوچک در مساحت‌های وسیع نیز کارایی خیره کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند.

شرایط ایمنی

متخصصان توصیه می‌کنند افراد برای اطمینان خاطر و حفظ سلامتی در زمان فعالیت و دستیابی به چسب سلفون کشی موارد ایمنی مانند عینک، دستکش و لباس کار را فراموش نکنند تا بدون استرس و اضطراب به هدف مدنظر دست یابند.

تماس چسب با چشم و یا برخورد آن حتی با دهان را باید بسیار جدی گرفت بی توجهی ممکن است عواقب غیرقابل جبرانی برای سلامتی به همراه داشته باشد.

در صورت چنین اتفاقی فرد باید در سریع‌ترین زمان ممکن محل تماس را شستشو دهد و معاینه توسط پزشک نیز به آسودگی خیال بیشتر کمک می‌کند.

نحوه نگهداری

حال که با کاربرد چسب سلفون کشی آشنا شدید باید بدانید که شرایط نگهداری می‌تواند کارایی مدنظر را درست نمایش دهد. دمای هوا و وجود نور مستقیم خورشید می‌تواند طول عمر مفید را کاهش دهد و انتظارت مدنظر را برآورده نسازد بنابراین زمانی که قصد استفاده ندارید آن را در ظرف درب بسته در انبارهای سر پوشیده با دمای مناسب قرار دهید.

طول عمر مفید چسب سلفون کشی

این گروه از چسب‌ها در اندازه‌های متنوع و حجم‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. اگر دوست دارید از نظر استحکام و چسبندگی عملکرد خوبی را شاهد باشید باید درنظر داشته باشید که کمتر از ۴۵ تا ۶۰ روز پس از باز کردن ظرف حاوی چسب آن را بکار ببرید در غیر اینصورت فقط پول خود را دور انداخته‌اید و نتیجه‌ای از چسب سلفون کشی حاصل نمی‌شود.

نحوه تهیه چسب سلفون کشی مرغوب

شرکت صنایع شیمیایی برنا از مجموعه‌های مطرح کشور است که توانسته با تولید محصولات استاندارد رقبای خارجی را نیز کنار بزند و خیال مشتریان را از نظر کیفیت و قیمت آسوده کند. اگر سوال، چالش و یا مسئله‌ای در ارتباط با تمامی محصولات مخصوصا چسب های سلفون کشی دارید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت با کارشناسان مطرح کنید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

کد مطلب : کاربرد چسب سلفون کشی

 

, ,
نوشتهٔ پیشین
کاربرد چسب M
نوشتهٔ بعدی
چسب هایی که در صنعت کاربرد دارند!

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست