چسب-کرپ

کاربرد چسب کرپ

چسب
بدون دیدگاه

چسب کرپ بیشتر در کفاشی برای تولیدات باکیفیت است. در مطلب قبلی اشاره اجمالی به کاربرد چسب‌های صنعتی داشتیم و حال قصد داریم به این بپردازیم که چسب کرپ چگونه اتصالی مستحکم فراهم می‌کند و برای خرید مطمئن چه راهکارهایی پیش روی شماست با ما همراه باشید.

کاربرد چسب کرپ

چسب کرپ اغلب در مواردی است که نیاز است چرم به آستری، تکسون به تکسون وصل شوند. از دیگر موارد مصرف می‌توان در زمان تا کردن لب مقوا و پشتی و پنجکی اشاره کرد.

چسب کرپ بیشتر در صنایع کفاشی است علاوه بر آن در حوزه مبلمان و تزیینات داخلی اتومبیل نیز بسیار محبوب هست که در پشت صحنه با داشتن ویژگی‌هایی مانند سرعت بالای خشک شدن انتخاب شایسته‌ای است تا چرم‌های طبیعی، مصنوعی، لاستیک، اسفنج و پارچه را بطور باورنکردنی و قدرتمند به یکدیگر وصل می‌کند.

اگر قصد خرید چسب کرپ را دارید بهتر است پس از شناخت دقیق تمامی کاربرد چسب کرپ دست به انتخاب بزنید و ویژگی‌هایی مانند غلظت، همگن بودن و شرکت سازنده را بررسی کنید تا در زمان مصرف با چالش مواجه نشوید.

شرکت صنایع شیمیایی برنا این نوع چسب را بر اساس استانداردهای جهانی و فرمولاسیونی خاص طراحی و تولید کرده است تا مشتریان علاوه‌بر استفاده از محصولی باکیفیت، طعم خرید مطمئن را نیز بچشند.

کفاشی و نحوه‌ی استفاده چسب کرپ

کفاشی از جمله صنایعی است که گروه‌های مختلفی از چسب‌ها با تاثیرات مختلف و کارایی متنوع در تولیدات آن نقش دارند اما زمانی می‌توان شاهد استحکام قوی بود که به هدف مدنظر توجه کرد در غیر این صورت نه‌تنها انتخابی هوشمندانه نداشته‌اید بلکه پول خود را نیز دور انداخته‌اید.

چسب صنعتی، چسب پلی‌اورتان، چسب کرپ از مهمترین چسب‌هایی هستند که از مراحل طرح اولیه تا تولید محصولات نقش آفرینی می‌کنند که در ادامه گریزی کوتاه به نقش آن‌ها و کاربرد چسب کرپ در کفاشی می‌زنیم.

  • چسب صنعتی

علاوه‌بر کفاشی صنایعی مانند چوب، کاغذ، خودروسازی، شیشه و فلز نیز از چسب صنعتی بهره می‌گیرند تا بتوانند متناسب با ذائقه مخاطب محصولی استاندارد را تولید کنند. استفاده بالای چسب‌های صنعتی در کفاشی مرهون غلظت معقول آنهاست که توانسته فعالان این حوزه را بی‌نیاز کند.

  • چسب کرپ یا کراپ

چسب کرپ با داشتن ویژگی‌هایی مانند مقاومت بینظیر در مقابل آب و دما توانسته نگاه بسیاری از متخصصان را به خود جلب کند تا بدون استرس و اضطراب در ساعات طولانی فعالیت نیز لذتی دو چندانی از کار ببرند. اگر در محیطی ساکن هستید که تغییرات آب‌وهوا مانند دما و رطوبت شما را نگران کرده است، چسب کرپ از این نظر نیز انتخاب شایسته‌ای است.

  • چسب پلی‌اورتان

ترکیبات سازنده چسب پلی‌اورتان یا چسب PU به شدت مرغوب هستند و علاوه‌بر کفاشی توانسته افراد فعال در حوزه سنگ، سرامیک، پلاستیک، چوب و شیشه را نیز برای کاربرد وسیع نیز مجاب کند.

ترکیبات چسب کرپ

هر شرکت سازنده این چسب زرد رنگ را بر اساس فرمولاسیون خاص بر پایه لاستیک‌های طبیعی می‌سازد که شکل ظاهری آن بیانگر غلظت مناسب است.

علاوه‌بر تاثیر شرکت سازنده و کیفیت ترکیبات در کارایی چسب کرپ نیاز است شرایط محیطی را نیز بررسی کنید. آلودگی‌ها به‌ویژه چربی تاثیر منفی بر نتیجه کار و استحکام دارد.

این ماده مقرون‌به‌صرفه با فرمولی نه‌چندان خاص اعتماد افراد فعال در صنعت کفاشی را جلب کرده است و از محبوب‌ترین مواد در زمان متصل کردن چرم طبیعی و مصنوعی به سطوح استریل انتخاب می‌شود.

دلایل محبوبیت چسب کرپ

مقاومت در مقابل رطوبت یکی از دلایل محبوبیت آن است همچنین با ویژگی‌هایی مانند رنگ‌پذیری و قدرت چسبندگی استاندارد می‌تواند انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز لقب گیرد.

اگرچه مقاومت در مقابل شرایطی مانند تغییرات دما و نفوذ آب و روغن از ویژگی‌های اصلی تمامی برندهای چسب کرپ است اما بهتر است در زمان نگهداری شرایط را دقیق بررسی کنید تا کارایی بیشتری از چسب کرپ را شاهد باشید.

ماندگاری چسب کرپ

اگرچه فرمولاسیونی که در ساخت این گروه چسب‌ها استفاده می‌شود تضمین کننده کارایی و قدرت آن است اما باید توجه داشته باشید در فعالیت‌هایی که به مقاومت کششی و تنش بالایی احتیاج دارند استفاده شوند نه‌تنها نتیجه بخش نخواهند بود بلکه ماندگاری چندانی نیز به دست نمی‌آید.

علاوه‌بر مرغوب بودن باید در نظر داشته باشید زمانی شاهد کاربرد چسب کرپ خواهید بود که فشار معقولی را اعمال کنید تا پیوند مستحکم‌تری اتفاق افتد. فرقی ندارد که نوع استحکام آستری‌ است یا کتان به رویه، گلچسب کفی و یا کاغذ به مقوا، می‌توانید از ویژگی چسب کرپ بهره بگیرید و پایداری زیادی را شاهد باشید.

روزبه‌روز بر استقبال چسب کرپ صنایع شیمیایی برنا افزوده می‌شود که از مهمترین خصوصیات آن می‌توان به ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی مطلوب، پایداری در پیوند شکل گرفته شده، نبود حساسیت در مقابل رطوبت، روغن، دما، وجود فرمولاسیون استاندارد را نام برد که کمک کرده است اعتماد مشتریان روز‌به‌روز افزایش یابد و نگرانی از نظر استحکام و پایداری نداشته باشند.

چگونه باید از چسب کرپ بهره گرفت؟

بهترین حالت که می‌توانید شاهد کاربرد چسب کرپ باشید به این صورت است که به هر دو سطح باید لایه‌ای با ضخامت ۴ میلیمتری ماده قرار گیرد. نیاز به تلاش خاصی نیست، جریان هوا کمک می‌کند حتی با فشار اندک انگشتان نیز اتصال قوی رخ دهد.

تنوع بالای تولیدات چسب کرپ در اندازه و حجم‌های مختلف می‌تواند پاسخگوی نیاز تمامی اقشار و صنایع باشد که متناسب با شرایط خود خریدی شایسته داشته باشند.

شرایط نگهداری چسب کرپ
  • فارغ از مارک و فرمولاسیون افراد باید شرایط نگهداری را بخوبی رعایت کنند تا مانند روز اول نتیجه خوبی چسب کرپ برای آن‌ها به ارمغان آورد.
  • نور خورشید و دمای بالا بر عملکرد چسب تاثیر مخربی دارد.
  • بهتر است پس از هر بار استفاده درب ظرف را به درستی قرار دهید تا در معرض هوا نباشد.
  • بهتر است مواظب باشید که این قبیل مواد در نزدیکی کودکان و یا منابع اشتغال‌زا قرار نگیرند.
  • در صورتیکه بطور ناخواسته پوست و یا چشم شما با چسب تماس داشت ممکن است عارضه‌های شدیدی را برای سلامتی به همراه داشته باشند. شستشو با آب و صابون و مراجعه به پزشک را برای اطمینان خاطر فراموش نکنید.
نکات مهم برای مشاهده کاربرد چسب کرپ
  • بررسی سطوح از نظر وجود آلودگی، چربی و گردوخاک می‌تواند کارایی بهتری را به ارمغان آورد.
  • برای اینکه استحکام یکدست داشته باشید می‌توانید از قلم‌مو استفاده کنید.
  • قرارگیری در محیط آزاد به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به حفظ پیوندها و اتصال محکم کمک می‌کند.
  • فشار اندک نیاز است تا دو سطح اتصال بهتری داشته باشند.
برای خرید چسب کرپ چه باید کرد؟

شرکت صنایع شیمیایی برنا با داشتن محصولاتی در سطح استانداردهای روز جهانی توانسته بخوبی نیاز مشتریان را شناسایی کند و رضایت گروه‌های مختلف از مردم عادی جامعه تا صنایع را با محصولات بینظیر جلب کند. اگر شما نیز قصد سفارش چسب کرپ دارید می‌توانید با مشاوران فروش مجموعه در تماس باشید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید و محصولی با قیمتی استثنایی و کیفیتی بینظیر را بخرید.

کد مطلب : کاربرد چسب کرپ

, ,
نوشتهٔ پیشین
گریس چیست
نوشتهٔ بعدی
درباره ویسکوزیته بیشتر بدانید

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست