پیوند چوب ها با چسب چوب برنا

  1. خانه
  2. چسب
  3. پیوند چوب ها با چسب چوب برنا
چسب چوب برنا

پیوند چوب ها با چسب چوب برنا

چسب
بدون دیدگاه

چسب چوب برنا از ترکیبات آلی و پلیمری تشکیل شده اند که اجازه انعطاف زیادی را به مولکول های این چسب میدهد. این انعطاف مولکولی خواص منحصر به فردی را به چسب چوب اضافه میکند. این چسب ها بو ندارند و همچنین حلالیت آن ها با رنگ پلاستیک و حلال عمومی مثل آب بالا است. خواص پلیمری چسب چوب یک ظاهر خمیری شکل با ویسکوزیته بالا را به آن میدهد و همچنین رنگ سفید این چسب از ویژگی های آن است. ویسکوزیته این چسب بالا است و برای کار در کارگاه نیازی به حل کردن آن با آب نیست مگر اینکه به غلظت کمتری نیاز باشد.

کاربرد چسب چوب

برای اتصال قطعات  چوبی  و هم چنین برای زیر سازی رنگ ها و فعالیت هایی مثل معرق کاری یکی از بهترین انتخاب ها چسب چوب است. پایه ی آنها رزین های هموپلیمری است و طیف آنها بین خاکستری کمرنگ و سفید است. اتصال فیزیکی بین چسب جوب و چوب بوسیله این ماده برقرار میشود. پس از خشک شدن چسب یک بافت شفاف و ارتجاعی محکم ایجاد میشود که عامل چسبندگی است.

پیشنهاد میکنیم مطلب “چسب اسپری قرمز برنا و کاربردهای آن” را نیز مطالعه کنید

مزایای چسب چوب

قیمت مناسب دوستدار محیط زیست همه کاره بودن و سهولت استفاده از مزایای چسب چوب است.

نکات ایمنی

از تماس مستقیم این ماده با پوست جلوگیری شود چرا که ممکن است باعث حساسیت های پوستی شود. ترکیبات پلیمری برای بعضی از پوست ها دارای حساسیت بالایی هستند. همچنین به عنوان یک ماده شیمیایی باید از برخورد آن با چشم نیز جلوگیری شود. استفاده از دستکش در هنگام استفاده نیز مفید است. در صورت داشتن حساسیت به این ماده پس از تماس با آن دست خود را با آب بشویید زیرا که آب حلال خوبی برای این ماده است.

کد مطلب : پیوند چوب ها با چسب چوب برنا

نوشتهٔ پیشین
پیگمنت و کاربردهای آن
نوشتهٔ بعدی
چسب اسپری قرمز برنا و کاربردهای آن

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست